EV100 turundus ja kommunikatsioon. Kas ainult pidu ja pillerkaar?

27. veebruaril kell 11 läheb EPRA külla  EV100 turundus- ja kommunikatsioonitiimiga Riigikantseleisse (Rahukohtu 1). 

Seda juttu saab kuulda vaid kord saja aasta jooksul (27. veebruaril), sest 28. veebruaril lõpetab EV100 turundus- ja kommunikatsioonitiim tegevuse. Ja tiimi teeb õnnelikuks, kui kogemus saab kolleegidega jagatud. Räägitakse õnnestumistest, räägitakse feilidest. Nii nagu oli. Juhtunust annavad aru EV100 kommunikatsiooni- ja turundusjuht Kristo Mäe koos oma meeskonnaga.

EV100 turundus- ja kommunikatsioonitiim räägib:

  • kuidas jõuti kommunikatsioonitegevustes eesmärkideni ja millised eesmärgid jäid saavutamata;
  • kuidas sündisid kampaaniad, ja millised kampaaniad jäid sündimata;
  • milliseid erilahendusi kasutati EV100 kommunikatsioonis;
  • kuidas kaasati kolmandaid, neljandaid ja viiendaid osapooli nii, et lõpuks kõik võidavad;
  • mida teha siis, kui meedia heast tahtest sündmusi kajastada ei piisa;
  • kui emotsionaalne peaks olema riigi kommunikatsioon?
Eesti Vabariigi 100. sünnipäev on olnud lisaks erinevatele sündmustele lähiajaloo üks suurtest avaliku sektori kommunikatsiooniprojektidest, mis on haaranud sadu partnereid, hõlmanud mitmeid kampaaniaid ja rätsepalahendusi. Tulemuseks on üle 90%-ni küündiv teadlikkus pidustustest ja rahulolu juubeli tähistamisega.