EPRA webinar: sisuturunduse olevik ja tulevik

Oled oodatud kuulama, kaasa mõtlema ja arvamust avaldama reedel, 27. novembril kell 13.00-14.30 toimuval EPRA webinaril, mis seekord keskendub sisuturunduse formaadi olevikule ja tulevikule.

Ühtpidi on sisuturunduse võidukäiku peetud ajakirjandusliku allakäigu spiraaliks, mis muudab lugeja-vaataja-kuulaja jaoks häguseks piiri tõe ja vale, toimetusliku faktikontrolli läbinud sisu ja reklaami vahel. Teisalt on tegu viimastel aastatel pöördumatut võidukäiku teinud uue meediaformaadiga, kus lugeja tähelepanu ja poolehoiu nimel võisteldes tuleb oma sõnumit levitada soovijal toota sisu, mis konkureerib meediakanalite palgal olevate tippajakirjanike looduga. Kusjuures kommunikatsioonijuhtidena on paljud EPRA liikmed sisuturunduse suhtes ambivalentsel seisukohal. Kommunikaatoritena näeme ühtpidi selles vajadust ja võimalust viia oma organisatsiooni jaoks olulist infot sihtrühmadeni. Professionaalsete meediatarbijatena häirib meid teisalt ebakvaliteetse ja läbimõtlemata sisuturunduse maht, mis tõmbab alla nii meediakanali usaldusväärsust kui tekitab infomüra, mille sisse kaob ära ka see meie enda „kaua ja kaunikesti sõnastet“ sõnum.

Webinaril arutamegi nii must-valgete seisukohtade kui nende vahele jäävate halli varjundite üle koos Äripäeva turundusportaali Best Marketing International juhi Hando Sinisalu ning meediaõppejõu, -kriitiku ning Õhtulehe endise peatoimetaja Väino Koorbergiga. Kõigest täpsemalt aga juba reedel, 27. novembril kell 13 EPRA Zoomi kanalis. Ole lainel & liitu meiega!

P.S. Arutelu alla tuleva teemaringi kohta leiab tausta & erinevaid vaatenurki järgmistest kajastustest:

09.11.2020 – KUKU raadio saade “Olukorrast ajakirjanduses” – KUKU taskuhääling

17.09.2018 ERRi portaalis – Teadlane selgitab, miks ajakirjanduse pähe rõõmuga reklaami loetakse | Ühiskond | ERR

18.01.2018 ERRI portaalis – Merilin Pärli: seisus kohustab | Arvamus | ERR

18.01.2018 ERRi portaalis – Kas sein Äripäeva toimetuse ja reklaamimeeste vahel peab? | Majandus | ERR

12.01.2017 ERRi portaalis – TV3 müüb “Seitsmestesse uudistesse” hinnakirja alusel uudislugusid | Majandus | ERR