Baltic PR Awardsi finaalis osaleb neli tööd Eestist

Meile lähima rahvusvahelise auhinnakonkursi Baltic PR Awardsi finaali peetakse reedel, 26. veebruaril Riias Läti Rahvusraamatukogus. Eestist osaleb 4 tööd.

Baltic PR Awardsile esitati kokku 119 tööd: Eestis 10, Lätist 12, Leedust tervelt 95 ning Poolast 2 tööd.

Auhinnakonkursi viis kõige populaarsemat kategooriat olid tarbijasuhted, sotsiaalkampaaniad, ürituste PR ja korporatiivne kommunikatsioon – kõigis neis kategooriates seati üles rohkem kui kümme tööd. Konkursitingimuste tõttu oli neis kategooriates finaali pääsemiseks sõel kõige tihedam.

Eestist oli populaarseimatesse konkursikategooriatesse edasipääsejaid üks – korporatiivse kommunikatsiooni kategoorias. Selles kategoorias astuvad Baltic PR Awardsi finaalis võistlustulle:

  • Aldaris projektiga “Aldaris fight for craft beer market”
  • META Advisory Group projektiga “Recruitment campaign for air traffic controllers: defeating the air challenge”
  • Deep White projektiga “Latvia’s tastiest stories or the beginning of a beautiful friendship”
  • Swedbank projektiga “Everyone can be big”

Kõigist auhinnakategooriatest kokku pääsesid eestlased edasi veel kolmes kategoorias: kriisikommunikatsioon, rahvusvaheline kommunikatsioon ja avalikkusele suunatud kampaaniad.

Kriisikommunikatsiooni kategoorias pääses Eestist finaali üks projekt, kokku võistlevad selles kategoorias:

  • Corpore projektiga “The excavation of the medieval shipwrecks at Tivoli residential construction site”
  • McCann Consulting projektiga “Extinguishing fires: in oil terminal and communication”
  • McCann Consulting projektiga “Mintos: When disruptive innovation meets regulation”
  • Vīlands Associates un Click projektiga “Mobilly stands up for public interests”

Rahvusvahelise kommunikatsiooni kategoorias pääses Eestist samuti edasi üks projekt, finaalis võistlevad omavahel:

  • Mežgaile, Māliņa un Austriņš SIA projektiga “Riga Tourism Development Bureau campaign “Riga. Your Flavourite City” in Tallinn and Vilnius”
  • MICROSOFT LV / Kommunikatsioonibüroo JLP projektiga “10 days with Windows 10”
  • Publicis Rīga / MMS Grupa projektiga “A – Manifesto”
  • Vīlands Associates un OZOLS IR projektiga “The new leader. The New Passat launch in the Baltic States”

Avalikkusele suunatud kampaaniate kategoorias pääses Eestist finaali samuti üks projekt, selles kategoorias võistlevad omavahel:

  • Alfa-Omega Communications projektiga “SuperBus.com journey to Estonia”
  • P.R.A.E. Public relations projektiga “Making the government understand the crucial necessity of more financing for Latvia’s roads”
  • Bosanova projektiga “Municipal election campaign “Everything is gonna be all right!””
  • Vīlands Associates projektiga “Banks/society improving insolvency practice”

Kokku pääses Eestist finaali 4 tööd, Lätist 8 tööd ja Leedust 40 tööd. Poola projektide hulgas edasipääsejaid ei olnud.

Edu kõigile Eesti projektidele!

Loe lähemalt: www.balticprawards.com

About the Author

You may also like these