Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liit kuulutab välja erialavaldkonna iga-aastase suursündmuse KOMMUNIKATSIOONITEGU 2021 tööde esitamise tähtajaga 21. veebruar 2022 kell 23.59.  (tähtaega pikendatud!)

Tutvu osalemistingimustega alljärgnevalt ning jälgi konkursi infot, sest Kommunikatsioonitegu 2021 finalistide esitluse toimumine on plaanis 10. märtsil seminarina, mida on võimalik jälgida nii kohapealt kui ka virtuaalselt.

Konkursil osalemise tingimused

Ootame kandideerima töid era-, avaliku- ja kolmanda sektori organisatsioonidelt, kõigist kommunikatsioonivaldkondadest ning nii suurema kui ka väiksema mahuga kampaaniaid ja projekte, mis on ellu viidud 2021. aasta jooksul.

Kategooriad:

  • Avaliku sektori kategooria
  • Erasektori kategooria
  • Kolmanda sektori kategooria
  • Sisekommunikatsiooni kategooria

Projekte saavad esitada kõik juriidilised ja füüsilised isikuid, kes on vastava projekti tellijad ja/või teostajad. Ühe juriidilise või füüsilise isiku poolt esitatud projektide arv ei ole piiratud.

Konkursile esitatava projekti kohta palume esitajal koostada:

  1. Kuni 2000 tähemärgi pikkune projekti tutvustav case study, mille avalikustame teie töö finaali jõudmise korral konkursi kodulehel EPRA veebis.
  2. Järgnevatest andmetest koosnev Powerpoint:
  • projekti nimi
  • projekti läbiviimisega seotud firmad ja isikud (teostaja, tellija)
  • situatsioonianalüüs
  • projekti eesmärgid
  • projekti sihtrühmad
  • sõnumi- ja kommunikatsioonistrateegia
  • taktikaline tegevuskava
  • peamiste tegevuste kirjeldus
  • projekti tulemused ja mõõdikud (näiteks projekti eelarve vs tulemused, palju inimesi osales vs midagi muud).

Soovitav on lisada ka põhjendus, miks valiti konkreetne strateegia ja tegevuskava. See on materjal, mille alusel žürii hindab teie projekti. Võimalike lisade (audiovisuaalsed jmt) maht ja vorm ei ole piiratud.

  1. Projekti tutvustav kuni 2-minutiline video või slideshow, mida konkursi finaali jõudmise korral plaanite kasutada esitluse tegemiseks Kommunikatsioonitegu 2021 finalistide sessioonil.

Osavõtutasu

  • Tasuta – EPRA liikmetele on konkursile tööde esitamine tasuta
  • 125 eurot – osavõtutasu füüsilistele ja juriidilistele isikutele, kes ei ole EPRA liikmed

Konkursitööde esitamise tähtaeg on 21. veebruar 2022 kell 23.59. Ootame töid e-posti aadressile epra@epra.ee. Suuremad kui 3 MB failid palume saata lingiga või failiedastusvõimalusi kasutades.

Konkursile laekunud töid hindab žürii, kuhu kuuluvad EPRA juhatus ja konkursi eelmise aasta võitjad. Žürii hindab konkursil osalevate tööde puhul nende eesmärgipärast tulemuslikkust, leidlikkust, lahenduse uudsust Eestis, mõju kommunikatsioonisektorile ning vastavust suhtekorralduse headele tavadele.

Žürii teatab konkursil osalejatele edasipääsu hiljemalt 7 päeva pärast konkursi tähtaega ning instrueerib finaliste edasise tööde esitluse osas. (Iga finaali jõudnud töö esitlusaeg on 10 minutit.)

Kommunikatsioonitegu 2021 finalistide esitlus toimub 10. märtsil seminari vormis, mida on võimalik jälgida kohapealt ja videoülekandena.

Kommunikatsiooniteo konkurssi korraldab EPRA alates 2000. aastast eesmärgiga selgitada välja aasta parimad kommunikatsioonivaldkonna projektid ja kampaaniad. Tahame tunnustada nii võidutööde tegijaid kui tellijaid ning pakkuda inspiratsiooni parimate praktikate kasutuselevõtuks laiemalt.


Varasemate aastate laureaadid

2020

Põhja-Eesti Regionaalhaigla 2020. aasta Covid-19 kommunikatsioon – avaliku sektori kategooria auhind, Grand Prix

Spioonipõneviku “O2” kommunikatsioon – erasektori kategooria auhind

Kodanikualgatuse projekt 500 Kleiti – kolmanda sektori auhind

Koroonakriisiaegne sisekommunikatsioon Maksu- ja Tolliametis – sisekommunikatsiooni kategooria auhind

Digitaalne koristuspäev – keskkonnateadliku kommunikatsiooni auhind

2019

XXVII laulu- ja XX tantsupidu „Minu arm“ ehk Eesti kõige suurema avaliku sündmuse kommunikatsioon – avaliku sektori kategooria auhind

Fotografiska avamine – erasektori kategooria auhind, tudengite eriauhind

Kodanikualgatus Pikema Sõpruse Päev – kodanikualgatuse auhind

Omniva töötajate tunnustusprojekt „Ühendades tähti“ – sisekommunikatsiooni auhind

2018

Omniva Postkastitalgud – erasektori kategooria auhind

Maailmakoristuspäev – kolmanda sektori kategooria auhind

100 000 geenidoonori kampaania – avaliku sektori kategooria auhind

Tallink Grupi kingitus Eesti Vabariigi 100. sünnipäevaks – eriahind, juubeliaasta parim kommunikatsiooniprojekt

EV100 korraldustoimkond projekt „Sajaga edasi, Eesti!“ – eriauhind, aasta innustaja

2017

Kampaania “Papsiga kodus!” – avaliku sektori kategooria auhind, Sotsiaalministeerium

SEB pensioniblogi “Elu pensionäri kingades” – eraksetori kategooria auhind, SEB

Eesti EL Nõukogu eesistumise kommunikatsiooniprojekt – aasta suurprojekti eriauhind, Riigikantselei

Omniva #sotsiaalmeediasiseveebiks kampaania – sisekommunikatsiooni eriauhind, Omniva

Tele2 klikimagnet-uudiste kasutamist PR-is – eriauhind, Tele 2, KPMS

2016

Tallinna peatänav – avaliku ja kolmanda sektori kategooria  auhind, grand prix, Cloud Media ja Eesti Arhitektuurikeskus

Megastari lansseerimine – aasta suurprojekti auhind, Tallink

Sotsiaalselt vastutustundliku kohviettevõtte kommunikatsioon läbi kohvi kasvatava indiaanihõimu tutvustamise – sotsiaalselt vastutustundliku ettevõtluse (CSR) auhind, Corpore ja Coffee People

Idufirma SprayPrinter PR-kampaania – start-up PR auhind, Dalton

Väätsa valla kampaania “Väärt paik nii suvel kui talvel” kohaturunduse auhind, Väätsa vallavalitsus

Trio to Rio 2016 – kommunikatsiooniajakirja Kaja preemia, Dalton

Orienteerumise veteranide maailmameistrivõitlused 2016 – avaliku ja kolmanda sektori kategooria diplom, Verba ja Spordiklubi 100

Martsipanist loomaaia avamine – erasektori kategooria diplom, Kalev

2015

Esimene üle-eestiline avatud talude päevavaliku sektori preemia, grand prix, kommunikatsiooniajakirja Kaja eripreemia, Maaeluministeerium

Tallinnas Tivoli elurajooni ehitusplatsil muinasaegsete laevarakkide väljakaevamise kommunikatsioon – erasektori preemia, Corpore

Vähiravifondi “Kingitud elu” PR-tegevused 2015. aastal – kolmanda sektori preemia, Vähiravifond “Kingitud elu”

Projekt “IT-pealinnas oled sa õnnelik: meie-aasta” – sisekommunikatsiooni preemia, Net Group, Past ja Partnerid

Kaitseväe ja Eesti vabariigi ajaloo suurima sõjalise õppuse Siil 2015 mainekampaaniaeripreemia avaliku sektori organisatsioonile, kes on kasutanud kõiki erasektori turunduskommunikatsiooni tööriistu ja need oma kasuks edukalt tööle pannud, Eesti Kaitsevägi

Soome-ugri kultuuripealinn 2015, Setomaa, Obinitsa – eripreemia kultuuripealinna sündmuste korraldamise ja kommunikatsiooni ning laiemalt suurepärase kohaturunduse eest, SA Setu Kultuuri Fond

2014

Töötamise registri rakendamise kommunikatsioonavaliku sektori preemia, Maksu- ja Tolliamet

Tööandjate Manifest 2015–2020kolmanda sektori preemia, Eesti Tööandjate Keskliit

Mina olen G4S – sisekommunikatsiooni preemia, Taevas Ogilvy

Altia Eesti restaureerib Saaremaa ajaloolisi tuulikuidkorporatiivse kommunikatsiooni preemia, Corpore

Lastele suunatud Kuusakoski keskkonnakampaania “Küünlaümbriste jaht” – vastutustundliku ettevõtluse preemia, Hamburg ja Partnerid

Kosmos IMAX lansseerimine lanseerimise preemia, PR Concept

Saatejuhtide vahetus ETVseripreemia leidlikkuse ja tehnilise teostuse eest, Eesti Rahvusringhääling

EMT ja Elioni ettevõtete liitmise sisekommunikatsiooniprojektkommunikatsiooniajakirja “Kaja” eripreemia, Eesti Telekom

2013

Eesti esimene veteranipäev” – parim avaliku sektori projekt, Kaitseministeerium, Kaitsevägi

“PR-toetus OlyBeti kaubamärgi lansseerimiseleparim erasektori projekt, Hamburg ja Partnerid, OlyBet

Vastutustundliku ettevõtluse teemaline omatöötajaprojekt „”Sinu panus tulevikku!”””parim sisekommunikatsiooniprojekt, SEB Pank

Titanicu rändnäituse Eesti ja Soome meediasse viimise projekt”parim kohaturunduse projekt, kultuuri eripreemia, Lennusadam

Transgeense kloonimistehnoloogia ja vasikas Juuni” kommunikatsioon – parim teaduskommunikatsiooni projekt, Eesti Maaülikool

Ühe minuti loengud – hariduse eripreemia, Tallinna Ülikool

2012

RMK matkatee avamineparim avaliku sektori preemia, RMK, KPMS & Partnerid

Leiburi leivategu 2012 – parim erasektori preemia, Leibur, Hamburg & Partnerid

SEB Guinnessi rekordsisekommunikatsioonipreemia, SEB, Royal Service

Kommunikatsiooniajakiri Kajaeripreemia missioonitundega tegevuse eest kommunikatsioonivaldkonna populariseerimisel, Äripäev, TLÜ Kommunikatsiooni Instituut

2011

Staarallveelaeva sünd: kuidas vintsiti Lembit Lennusadamassegrand prix, parim avaliku sektori projekt ja publikuauhind, Eesti Meremuuseumi Lennusadam

Rimi Eesti jaekaubanduskonverentsparim erasektori projekt, Rimi Eesti Food AS, Euro RSCG PR, Idea Public

Heategevusprojekt “Aitan lapsi”parim kolmanda sektori projekt, SA Aitan Lapsi, Hamburg & Partnerid

Kommunikatsiooninädal Swedbankiseriauhind suhtekorralduse valdkonna populariseerimise eest, Swedbank

2010

“Eesti üleminek digilevile” – parim avaliku sektori projekt, Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium, Hamburg & Partnerid

Estraveli kommunikatsioonitegevus Islandi tuhakriisi ajal  – parim erasektori projekt, Estravel

“Euroopa filmi­auhinnad 2010” kommunikatsioonikampaania­ ­Eestis  parim kolmanda sektori projekt, MTÜ EFA 2010, KPMS & Partnerid

2009

Alkoholi liigtarvitamise vastane kampaania “Palju sina jood?” – parim avaliku sektori projekt, Tervise Arengu Instituut

Solarise keskuse ja selle ankurrentnike turuletuleku kommunikatsioonikampaania – parim erasektori projekt, KPMS & Partnerid

ISU 2010. aasta iluuisutamise Euroopa meistrivõistlused – parim kolmanda sektori projekt, Jugaste, Liiva & Seimann

“ÜhesHingamine” Eesti Rahvusringhäälingus – parim sisekommunikatsiooni projekt ja publiku eripreemia, Eesti Rahvusringhääling

2008

Eesti Vabariigi 90. aasta­päeva tähistamine – avaliku sektori parim projekt, Riigikantselei

AEG Electrolux: Bocuse d’Or’i kokandusvõistluse teadvustamine Eestis – erasektori parim projektEesti Bocuse d’Or Akadeemia, Electrolux Eesti, Corpore

Teeme ära 2008 – kolmanda sektori parim projekt, SA Eestimaa Looduse Fond, Keskkonnaministeerium, Riigimetsa Majandamise Keskus, Keskkonnainspektsioon

“Maailma esimese võrukeelse laulupeo UMA PIDO kommunikatsiooni korraldamine – innovatiivseim projekt, Võro Selts, Võro Instituut, Loovagentuur Maailm

2007

Tallinna uue sünagoogi avamine, Eesti Juudiusu Kogudus, KPMS & Partnerid

Eesti rahvuskala konkurss. Räime tutvustamine, Eesti Kalaliit, Alfa-Omega Communications

2006

Emakakaelavähi, selle tekitaja ja ennetuse meetodite teadlikkuse kampaania – erasektori parim projekt, Merck Shap & Dohme, LH Concept

Disainiaasta – avaliku sektori parim projekt, Eesti Kunstiakadeemia disaini innovatsioonikeskus

Eesti kodutute koondis jalgpalli MM-le – Tartu Ülikooli ajakirjanduse ja kommunikatsiooni osakonna Värske Teo eripreemia, Heateo SA

2005

Võitlus ümbrikupalkadega kommunikatsiooni ja koostööprojekt, Maksu- ja Tolliamet

2004

Istuta oma puu! – ärisektori parim projekt, Riigimetsade Majandamise Keskus

Kui armastus teeb haiget – avaliku ja kolmanda sektori parim projekt, Eesti Sotsiaalprogrammide Keskus

2003

Heategevuslik perepäev “Kõikide laste isadepäev”, Eesti jõustruktuurid ja kodanikuühendused

2002

Vaata Maailma arvuti- ja internetikursuste kommunikatsioon, SA Vaata Maailma, Rull & Rumm

2001

Koolipiimaprogrammi teavituskampaania “Piimanina”, Põllumajanduse Registrite ja Informatsiooni Amet, KPMS & Partnerid

2000

Eesti Geenivaramu projekt, SA Eesti Geenikeskus, KPMS & Partnerid